جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

چه مردانی خیانت نمی کنند ؟

خدمات مشاوره ای در جهت سلامت خانوداه ها

چه مردانی خیانت نمی کنند ؟

۵ بازديد

چه مردانی خیانت نمی کنند ؟ این سوالی است که برخی از بانوان از مشاوران خانواده می پرسند و در صدد گرفتن پاسخ کامل و دقیق آن هستند.

رسیدن به رابطه ای که در آن هر دو طرف یعنی هم مرد و هم زن، ارتباطات عاطفی و جنسی خود را منوط به بودن با همسر خود می کند یکی از ایده آل های هر زن و شوهری است.

اما دستیابی به این امر تنها در حالتی است که زوجین از برخی از تکنیک ها و پارامترهای رفتاری در زندگی مشترک بهره مند شوند.

در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با عملکردهایی که سبب وفاداری همسر در زندگی مشترک می شود آشنا سازیم و پاسخی همراه با نکات آموزنده پیرامون سوال چه مردانی خیانت نمی کنند و نشانه های مردانی که خیانت نمی کنند به شما ارائه دهیم.

خصوصیات مردان وفادار به همسر

همانطور که برخی از مردان روابط خود را دستخوش بی وفایی و چند معشوقگی می کنند، مردانی نیز وجود دارند که همواره حتی با بروز سختی ها و موارد غیر مطلوب در زندگی مشترکشان، همواره پایدار و وفادار می مانند.

این مردان به دلیل تربیت درست و شکل گیری صحیح شخصیت، هیچ گاه با برقراری ارتباط با سایرین در صددد بازیابی کمبودها و خلاء ها در زندگی مشترکشان نیستند.

این مردان عمدتا با صحبت و بهره گیری از مشاوران و برخورداری از راهنمایی های آنان سعی بر بازسازی روابط زناشویی خود به شکل صحیح و اصولی دارند.

از جمله خصوصیات مردان وفادار به همسر عمدتا موارد زیر است:

  • مردان وفادار پیروی از سبک زندگی متعادل در زمان کودکی و نوجوانی را تجربه کرده اند.
  • داشتن تفریحات سالم و همیشگی مانند ورزش کردن و انجام فعالیت های شادی آور از خصوصیات مردان وفادار است.
  • برخورداری از دوستان وفادار و دارای خصوصیات اخلاقی پسندیده از دیگر ویژگی های مردان واقعی است.
  • پیروی از مرزهای ارتباطی و توانایی تشخیص انواع روابط با سایر زنان در محیط های اجتماعی را یک مرد وفادار به خوبی انجام می دهد.
  • حفظ آرامش و توانایی حل مسئله در مواقع بحرانی و گرفتاری های معمول در زندگی مشترک، خصوصیت بارز مردان وفادار است.
  • بروز احساسات واقعی و پرهیز از درون گرایی و سکوت پیرامون موارد ناخواسته در روابط زناشویی نیز سبب جلوگیری از خیانت مردان می شود.
  • برقراری ارتباطات عاطفی عمیق و داشتن توجه و محبت کافی نسبت به همسر نیز سبب دوام زندگی مشترک از سوی مردان وفادار است.

نشانه های مردان وفادار

مردان وفادار همواره دارای نشانه ها و ویژگی هایی هستند که با مشاهده آن ها می توان پی به وابستگی او به همسر و گرایششان به پابرجایی زندگی مشترک با همسرشان است.

نشانه های مردان وفادار غالبا شامل موارد زیر است:

  • همواره خواستار روابط جنسی با همسر خود است.
  • توجه و مراقبت از همسر و فرزندان از اولویت های زندگی او است.
  • همواره در دسترس است و تماس های تلفن همراه خود را سریع و شفاف پاسخ می دهد.
  • خانواده و همسر خود را از لحاظ مالی تامین می کند.
  • در موقعیت های پر خطر سریعا محیط را ترک می کند.
  • پس از کار، زمان بیشتری را در خانه می گذرانند.
  • انتقاد و گلایه کمتری نسبت به رفتارهای و عملکردهای همسرشان دارند.
  • توجهات خاصی نسبت به زنان اطرافشان ندارند.

لزوم بهره گیری از راهنمایی مشاوران

همسران عمدتا در روند زندگی مشترکشان دچار دگرگونی های عاطفی و اختلالات رفتاری پیرامون مواجهه با برخی از اتفاقات و شرایط غیر منتظره می شوند.

این پدیده سبب می شود تا کلیت رفتاری و ذهنی هر فرد نسبت به شرایط موجود دستخوش تغییراتی شود که گاها نامطلوب و آزار دهنده است. بنابر این متخصصان معتقدند برای حفظ و دوام یک زندگی مشترک به صورت کاملا موفق و نرمال، نیاز است تا هر یک از زوجین از تکنیک های رفتاری که در قالب راهنمایی ها و مشاوره های دوره ای از سوی کارشناسان و مشاوران خانواده ارائه می شود، برخوردار شوند.

این سری از تکنیک ها افراد را یاری می کند تا با قرار گرفتن در موقعیت های بغرنج و استرس زا، توانایی کنترل احساسات و بروز بهترین عکس العمل از سوی افراد ایجاد شود.

یک مشاور آگاه با در شناسایی دقیق شرایط و روابط میان زوجین، بهترین راهکارها و متناسب ترین روش های برخوردی را برای مدیریت کلی زندگی مشترک به هر دو نفر ارائه می دهد.

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان همراه را با خصوصیات مردان وفادار و عوامل پیشگیرانه از بروز خیانت مرد آشنا سازیم. همچنین به تعریف وفاداری پرداختیم و علت خیانت همسر را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم.

امیدواریم توانسته باشیم پاسخ مورد انتظار شما از سوال چه مردانی خیانت نمی کنند را به صورت تخصصی و از دیدگاه علم روانشناسی مدرن داده باشیم.

در صورتی که مایل به دریافت راهنمایی های بیشتر پیرامون موضوعات فوق هستید و در صددید تا زندگی مشترکتان را به بهترین شکل بسازید، به شما توصیه می کنیم با مشاوران با تجربه و متخصصان آگاه در امر خانواده ما در همدل مشاور تماس حاصل فرمایید و از رهنمودهای این عزیزان بهره مند شوید.

همدل مشاور پایگاه امن و مطمئن شما برای برطرف کردن مشکلات زناشویی و ارتباطات ناموفق در زندگی مشترک و با همسر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.